ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Contact Center
Μία Πλατφόρμα με όλα τα Κανάλια Επικοινωνίας
Διαχειριστείτε κάθε συζήτηση και όλους τους χρήστες σε ένα κοινό περιβάλλον και ξεχάστε για πάντα τις διαφορετικές πλατφόρμες. Από εδώ και στο εξής, θα επικοινωνείτε με όλους σας τους πελάτες μέσα από το Contact Center!
Omni-channel Εμπειρία
Με το Contact Center μπορείτε να στέλνετε και να απαντάτε μηνύματα σε όλα τα κανάλια: WhatsApp, Facebook, Telegram, SMS, emails, tickets και chat messages. Εξοικονομήστε χρόνο με επικοινωνία που συμβαίνει σε ένα κεντρικό περιβάλλον.
- Messenger
- Telegram
- Slack
- SMS
- Emails
Διαχείριση Συζητήσεων
Διαχειριστείτε εύκολα όλες τις συζητήσεις με τους πελάτες σε ένα κεντρικό μέρος με user-friendly interface. Αναζητήστε συζητήσεις, διαγράψτε μηνύματα, δείτε το status των χρηστών και πότε πληκτρολογούν σε πραγματικό χρόνο.
- Διαγραφή μηνυμάτων
- Αναζήτηση συζητήσεων
- Λήψη συζητήσεων
- Online status χρηστών
Knowledge Base Άρθρα
Παρέχετε γρηγορότερη βοήθεια στους πελάτες και μειώστε τον όγκο των ερωτήσεων για τους agents σας με μια πολύγλωσση γνωσιακή βάση. Δημιουργήστε μέσα σε λίγα λεπτά, ένα help center με δική του dedicated σελίδα ή προσβάσιμο κατευθείαν μέσα από το chat.
- Dedicated σελίδα άρθρων
- Widget για την αναζήτηση άρθρων
- Κατηγοριοποίηση
- Πολύγλωσση βάση
Editor Μηνυμάτων
Δημιουργήστε το τέλειο μήνυμα χρησιμοποιώντας 3000+ emojis και αξιοποιήστε markdown syntax για να μορφοποιήσετε το κείμενο. Εντυπωσιάστε τους χρήστες με ηχητικά μηνύματα και επισυνάψτε media και αρχεία με ένα κλικ.
- Μορφοποίηση κειμένου
- 3000+ emojis
- Συνημμένα αρχεία
- Ηχητικά μηνύματα
Αποθηκευμένες Απαντήσεις
Εξοικονομήστε πολύτιμο χρόνο και αποφύγετε την ταλαιπωρία της επανάληψης των ίδιων tasks. Με τις αποθηκευμένες απαντήσεις, δεν χρειάζεται να πληκτρολογείτε το ίδιο μήνυμα ξανά και ξανά. Μπορείτε επίσης να αποθηκεύσετε Rich μηνύματα και custom περιεχόμενο.
- Εισαγωγή με συντόμευση πληκτρολογίου
- Αποθήκευση & επαναχρησιμοποίηση μηνυμάτων
- Αποθήκευση custom περιεχομένου
- Αποθήκευση rich μηνυμάτων
Τμήματα - Departments
Οργανώστε τις συζητήσεις και αναθέστε τμήματα σε agents. Δρομολογήστε τις συζητήσεις, ώστε κάθε φορά οι πελάτες να μιλούν με τον κατάλληλο agent και στείλτε email ειδοποιήσεις ανά τμήμα ώστε να βελτιώνεται η αποδοτικότητα.
- Email ειδοποιήσεις ανά τμήμα
- Δυνατότητα περιορισμού πρόσβασης σε συζητήσεις
Real-time Ουρά Αναμονής
Η ουρα αναμονής - queue ειδοποιεί τους χρήστες για τη θέση τους στην ουρά και τον χρόνο αναμονής. Μπορείτε να κατανείμετε αυτόματα τις συζητήσεις σε όλους τους διαθέσιμους agents και να ορίσετε το όριο των ταυτόχρονων chats.
- Χρόνος αναμονής και θέση στην ουρά
- Καθορισμός ταυτόχρονων chats για τους agents
- Updates σε πραγματικό χρόνο
Αυτοματοποιήστε το Support της επιχείρησής σας
Δρομολόγηση Συζητήσεων & Ανάθεση σε Agents
Αναθέστε τους νέους χρήστες στους διαθέσιμους agents ή επιτρέψτε στους χρήστες να διαλέξουν τον agent της επιλογής τους. Μεγιστοποιήστε την αποδοτικότητα και την ικανοποίηση των πελατών με προηγμένες επιλογές δρομολόγησης των συζητήσεων.
- Αυτόματη δρομολόγηση των chats στους agents
- Επιλογή από τους χρήστες για τον agent της προτίμησής τους
Email Piping
Αξιοποιήστε το piping για να απαντάτε σε μηνύματα χρηστών κατευθείαν μέσα από το email inbox σας και μετατρέψτε τα emails σε tickets. Οι χρήστες μπορούν κι αυτοί να απαντούν στους agents μέσω email, ενώ το συγκεκριμένο feature δεν απαιτεί server-side configuration.
- Απάντηση στους χρήστες μέσω email
- Οι χρήστες απαντούν κι αυτοί μέσω email
- Δεν απαιτείται server-side configuration
Μεταφράσεις σε Πραγματικό Χρόνο
Επικοινωνήστε με τους πελάτες στη γλώσσα της προτίμησής τους. Το σύστημά μας μεταφράζει αυτόματα τα μηνύματα μεταξύ χρήστη και agent ή chatbot, διασφαλίζοντας την ομαλή και αποδοτική επικοινωνία.
- Two-way μεταφράσεις
- Μεταφράσεις σε πραγματικό χρόνο
- Πολύγλωσσο chatbot
- Με την υποστήριξη του Google Translate
Έξυπνες Απαντήσεις
Οι έξυπνες απαντήσεις εξοικονομούν χρόνο στους agents προτείνοντας γρήγορα responses σε πραγματικό χρόνο αξιοποιώντας το artificial intelligence. Λάβετε προτεινόμενες απαντήσεις στη γλώσσα του χρήστη από το OpenAI και το Dialogflow.
- OpenAI και Dialogflow απαντήσεις
- Πολύγλωσσες απαντήσεις
Rewriting Μηνυμάτων
Ξαναγράψτε και βελτιώστε τα μηνύματά σας άμεσα με το one-click rewriting feature του OpenAI. Στείλτε φιλικά και επαγγελματικά μηνύματα με ευκολία στη στιγμή.
- Δώστε στα μηνύματα σας ένα φιλικό και επαγγελματικό τόνο
- Υποστήριξη του OpenAI
Ορθογραφικός Έλεγχος
Αυτόματα διορθώστε το οποιοδήποτε ορθογραφικό λάθος στα μηνύματα των agents σε πραγματικό χρόνο και σε οποιαδήποτε γλώσσα. Ξεχάστε για πάντα τα ορθογραφικά λάθη με την υποστήριξη του OpenAI.
- Διόρθωση κάθε ορθογραφικού λάθους
- Πολύγλωσσοι ορθογραφικοί έλεγχοι
Μηνύματα σε Πολλαπλούς Χρήστες
Στείλτε direct chat μηνύματα, emails και SMS στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιήστε custom merge πεδία για να προσωποποιήσετε κάθε μήνυμα και να στέλνετε αυτόματα ειδοποιήσεις.
- Αποστολή μηνυμάτων σε πολλούς χρήστες
- Υποστηρίζονται emails και SMS
Βαθμολόγηση των Agents
Συλλέξτε feedback από την εμπειρία των πελατών με το live chat και αξιοποιήστε το για να βελτιώσετε το customer service. Ελέγξτε τις βαθμολογίες των agents και στείλτε post-chat μηνύματα στους χρήστες.
- Βαθμολόγηση των chats
- Report με τις βαθμολογίες
- Post-chat μηνύματα και έρευνες
Tickets
Προσφέρετε στους πελάτες σας άμεση βοήθεια μέσα από ένα περιβάλλον ενσωματώνοντας customer ticket areas σε όλα τα σημεία του website σας.
Περισσότερα
Περισσότερα
Offline Ειδοποίηση
Στείλτε ένα μήνυμα ή προβάλλετε ένα banner στους χρήστες όταν όλοι οι agents είναι offline. Προσωποποιήστε το μήνυμα για να εμφανίζεται μόνο όταν το επιθυμείτε και ακριβώς όπως επιθυμείτε.
- Πολλαπλοί τύποι μηνυμάτων και σχεδίων
- Προβολή timetable
Ειδοποιήσεις
Μην χάνετε κανέναν επισκέπτη, κάντε engage τους χρήστες με ένα ολοκληρωμένο set ειδοποιήσεων.
Ειδοποιήστε τους χρήστες και τους agents με email κάθε φορά που ένα νέο μήνυμα καταφθάνει.
Push Ειδοποιήσεις
Ειδοποιήστε τους χρήστες και τους agents με push notifications για κάθε νέο μήνυμα.
Desktop Ειδοποιήσεις
Ειδοποιήστε τους χρήστες και τους agents με desktop notifications για κάθε νέο μήνυμα.
SMS Ειδοποιήσεις
Ειδοποιήστε τους χρήστες και τους agents με SMS κάθε φορά που ένα νέο μήνυμα παραλαμβάνεται.
Flash Ειδοποιήσεις
Ανανεώστε τον τίτλο του browser tab κάθε φορά που λαμβάνεται ένα νέο μήνυμα.
Ήχοι
Αναπαραγωγή ενός ήχου κάθε φορά που ένα νέο μήνυμα λαμβάνεται.
Red Counter
Προβολή ενός κόκκινου κύκλου με τον τρέχων αριθμό των αδιάβαστων μηνυμάτων.
Agents & admins
Όλες οι ειδοποιήσεις είναι επίσης διαθέσιμες στην admin area.
Reports
Δείτε μια επισκόπηση της απόδοσης των chats και των agents
Καθημερινές συζητήσεις
Καθημερινοί επισκέπτες
Βαθμολογίες των agents
Αναπάντητες συζητήσεις
Καθημερινά leads
Χρόνος απόκρισης των agents
Μέσος χρόνος συζήτησης
Καθημερινοί χρήστες
Μέσος χρόνος συζήτησης /agent
Αριθμός εγγραφών
Αναζήτηση και προβολές άρθρων
Χώρες και γλώσσες
Subscribe και follow-up reports
Browsers και operating systems
Περισσότερα Features
To Contact Center παρέχει ένα εκτεταμένο σύνολο εργαλείων για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.
Transcript
Κατεβάστε τα transcripts των συζητήσεων σαν αρχεία κειμένου και στείλτε τα στους χρήστες.
Δρομολόγηση
Κατανείμετε αυτόματα τις συζητήσεις σε όλους τους agents.
Εσωτερικές Σημειώσεις
Προσθέστε σημειώσεις στις συζητήσεις και συνομιλήστε με άλλους agents.
Tags
Οργανώστε εύκολα και κατηγοριοποιήστε τις συζητήσεις με τη χρήση tags.
Agents Collision Detection
Αποτρέψτε πολλούς agents από το να δουλεύουν πάνω στην ίδια συζήτηση.
Αυτόματα Updates
One click update και αυτόματα updates για όλα τα apps.
Πολύγλωσση Πλατφόρμα
Το panel είναι μεταφρασμένο σε 41 γλώσσες.
Συντομεύσεις Πληκτρολογίου
Αυξήστε την αποδοτικότητα χρησιμοποιώντας τις συντομεύσεις του πληκτρολογίου.
Attachments & Media
Στείλτε πολλαπλά συνημμένα αρχεία και media.
Premium Support
H ομάδα τεχνικής υποστήριξης είναι πάντοτε στη διάθεσή σας.
Read & delivery status
Δείτε πότε ο χρήστης διάβασε το μήνυμά σας και πότε αυτό παραδόθηκε.
Online & Typing Status
Οι χρήστες μπορούν να δουν πότε οι agents είναι online και πότε πληκτρολογούν ένα νέο μήνυμα.
Office Hours
Ένα δυναμικό timetable εμφανίζει τις ώρες λειτουργίας στην τοπική ώρα των χρηστών.
Responsiveness
Το panel του Contact Center είναι 100% responsive και optimized για smartphones και tablets.